6.1.2016

Pakkanen paukkuu!

18.11 Käytiin Katrin ja siskon kanssa leffassa kattomassa Nälkäpelin viimeinen osa eli Matkijanärhi 2. Tää oli nyt neljäs vuosi putkeen kun käyn katsomassa Nälkäpelin ensi-illassa. Kyllä mä vaan edelleen niin rakastan sitä sarjaa. :) Vaikka ehkä lievä alamäki onkin havaittavsissa ensimmäisistä Nälkäpeleistä nyt näihin viimeisiin, niin ei siitä silti vaan voi olla tykkäämättä!

Jouluaatto meni perinteisesti rauhallisissa merkeissä perheen kesken, tosin tämä joulu poikkesi hieman normaalista siinä mielessä että Katri oli meillä viettämässä joulua. :) Tuntuu hassulta kun tosi moni mun kaveri ja muutkin nuoret oli jossain ryyppäämässä jouluaattona haloo! Ei mee mun jakeluun tollanen. Nää on taas näitä mielipide juttuja, mutta mun mielestä joulu on perhejuhla johon ei kuulu alkoholi. 

9.12 Hain mun tokan tatuoinnin! Eihän siinä menny ku yli vuos että sain tän seuraavan hankittua :D Sinänsä ihan hyvä ettei ota niitä liian tiuhaan tahtiin, niin ompa ainakin aikaa harkita pitkän aikaa mitä haluaa ja mihin.
Ensimmäisen tatuointini otin muistaakseni syyskuun alussa 2014. Molemmat tatuointini olen hakenut Porin Tattoo Nationissa. Pitää muistaa ensimmäistä tatuointia ottaessa ettei haukkaa liian isoa palaa kerralla, koska sitä voi katua raskaalla kädellä jälkeenpäin. Suosittelen että ensimmäiseksi tatuoinniksi ottaa jonkun pienen huomaamattoman, jonnekkin ei kovin näkyvälle paikalle. Itse tykkään isoista tatuoinneista, enkä tarkota että tatuoinnin tulisi olla mikään hyttysenpierasu, mutta kuitenkin ymmärsitte varmaan mitä haen takaa. :)

Kattokaa Katrin silmää, iha mieletön! :D
Kaunis siskoni 
Tilannekuva :D
Näistä kuvista tulee kyllä enemmänkin syksy mieleen kun talvi...
Mun joulukuusi oli kyllä aikas veikee etten sanois :D
Muutama snäppiin laitettu kuva...

10 kommenttia:

  1. Ihanaa, kun sä oot postannut! Oon kyllä tykännyt sun blogista ja aina odottelen innolla, että millon kirjottelet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Inka♥ Ja samat sanat sulle! :) Mun pitäis vaan yrittää tätä postaustahtia vähän kiristää :D Hei muuuten mun on jo pitkään pitäny sulle sanoa, että jos ihmettelet miksen sun kommenttia joskus aikoinaan blogiin julkassu, kun olit jonkun kommentin jättäny mitä en nyt enää muista, niin se johu siitä että mun piti painaa kohdasta "Julkaise kaikki kommentit" mutta mulla kävikin sellanen kämmi että vahingossa poistin ne kaikki. :D

      Poista
    2. Hahaaa, no sellasta sattuu välillä! :D♥

      Poista
  2. Tee postaus sun twerkkaus harrastuksest, lukisin mielenkiinnol sun mielipiteit siit yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tulonpäällä on :) Kuhan vaan aika antaa periks niin raapustan sen loppuun! :D

      Poista
  3. Ihana joulukuusi. Hyvää uutta vuotta toivoo: Dinna

    VastaaPoista
  4. Mistä kaikkialta tilaat noita kosmetiikka-tuotteita ja vaatteita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suurimman osan ostan ihan vaan suomesta kaikista perus hm, cubus sun muut ja tämänhetkinen suosikki new yorkker pitää hyvää ykkössijaa. :) Mutta sitten kun tilaan niin tilaan esim Wishiltä usein kaikkea, tosin kosmetiikkaa en uskalla mistään kiinakaupoista kauheesti tilailla. Johtuen ihan vaan mun yliherkästä ihosta.

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta! :)

      Poista