14.5.2015

Liikaa rautoja tulessa

Helouu mulle kuuluu tosi hyvää vaikka kiirettä pitää! Mun blogi on jälleen pitänyt tälläistä hiljaiseloa ja en tiedä mistä sitä alottais kun on tapahtunu taas pienellä ajalla vaikka ja mitä. Oon mm. nykyään taas opiskelija! Eli aloitin myynnin ammattitutkinnon linjan Kokemäen Sataedussa. Se on ollu mulla suunnitelmsissa jo suht. pitkään ja oon hauduttanu asiaa mielessä. Mutta koska kyseessä on non-stop tyyppinen opiskelu niin sen voi aloittaa juuri silloin kun itselle parhaiten sopii. Mä alotin sen tosiaan nyt huhtikuussa, joten tarkotus olis valmistua sit ensvuoden huhtikuussa. :) Koulutus siis kestää n. vuoden. Ja kyseessähän on aikuiskoulutus. Koulupäivät meillä on varsinaisesti vaan tiistaisin ja sit ma, ke ja to oon aina työssäoppimassa. Mulla ei nyt sit ole oikeestaan mitään kesälomaa, koska tosiaan me opiskellaan nyt ahkerasti tää tuleva vuosi putkeen. Musta tuntuu et oon vihdoin löytäny sen oman juttuni ja ainakin mulla on nyt selkeät suunnitelmat tulevaisuuden kannalle.

"Myynnin ammattitutkinto on tarkoitettu myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä jo toimiville tai alalle haluaville. Joustavaan koulutukseen on jatkuva haku. Voit suorittaa tutkinnon joko Kankaanpäässä tai Kokemäellä. Koulutus on käytännönläheistä ja omaan työhön sovellettavaa. Koulutukseen sisältyy lähiopetusta, etäopetusta ja työssäoppimista.

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka tekevät tai haluaisivat tehdä myynti- ja asiakaspalvelutyötä. Koulutus sopii siis jo alalla työskenteleville tai sille haluaville. Jokaiselle opiskelijalle tehdään henkilökohtainen opiskelusuunnitelma, jossa huomioidaan aikaisempi koulutus, työkokemus ja osaaminen. Useat opiskelijat suorittavat tutkinnon työn ohessa. Koulutuksessa päivitetään tietoja ja vahvistetaan ammatillista osaamista."

Uusia jutskia :)
Kirppislöytöjä
Mihinkäs se mun "kesäkuntoon 2015" jäi?...
Rich bitch velourasu ja taas uusia peplum toppeja (ihanku mul ei niit tarpeeks jo olis) :D
Noiden hampaidenvalkaisuliuskojen kanssa mulla kävi aika ikävä homma nimittäin tilasin niitä ensin sellaiselta sivulta kun 3dwhite.fi ja odottelin liuskoja kuukausia. Olin ollut sivuston asiakaspalvelijoihin yhteydessä monesti ja kysellyt että missä liuskat viipytvät. Joka kerta mulle luvattiin lähettää uudet tilalle, mutta mitään ei näkyny eikä kuulunu. No lopulta mun soittoihin, viesteihin tai sähköposteihin ei enään vastattu, jolloin koko homma alkoi epäilyttämään mua. Olin sitten kuluttajasuoja asiamieheen yhteydessä ja sain rahani takaisin. Joten en suosittele tilaamaan kyseiseltä sivulta mitään!! No noita liuskoja kuitenkin niin paljon halusin että etsin sitten luotettavan sivun käsiini mistä olin kuullut paljon hyvää ja tilasin liuskat sitten sieltä. Kyseessä oli isosmile.com niminen sivusto. Toimitus oli nopeaa ja palvelu muutenkin kaikinpuolin hyvää. Tulipa itekkin opittua et ei pidä sokeesti luottaa kaikkiin nettisivuihin...
Kokemäen K-kauppaan on tullu sellanen ihana salaattibaari nami!
Vaputki tuli juhlittua :D Millasissa merkeissä teidän vappu meni? :)

5 kommenttia:

  1. Ihana kuulla susta pitkästä aikaa ! :) tsemppiä opiskeluun!

    VastaaPoista
  2. mäki just täs vähä aika sit löysin kirppikselt samalaisen valkosen röyhelö topin :O mikä sattuma! :D

    VastaaPoista
  3. kannattaako noit liuskoja käyttää jos kerran tupakoi?

    VastaaPoista
  4. Mistäs kirpparilta löytyy noin kauniita vaatteita? :o Tekisi itse miele lähteä johonkin isompaan kirppikseen.
    Ja kiva postaus :)

    VastaaPoista
  5. Hyvä että opiskelet! Bravo Venla!!!
    Terv. Dinna

    VastaaPoista