12.4.2015

Kevättä rinnassa!

Mun postaustahti on oikeesti tosi epäaktiivista ja pahoittelen sitä. Mut en haluu ottaa tästä mitään ylimäärästä stressiä, joten mun mielestä parempi että postailen tälläi harvoin niin kiinnostus säilyy tähän touhuun, eikä tästä tuu sellasta suorittamista ja pakkopullaa... Ihanku yrittäisin jotenki puolustella mun tyyliä postailla. :D Mut anyway nyt taas tällästä perus kuulumispostaus kyseessä kuvien kera kuten aina! :) Ja aiheet hyppii taas tapansa mukaan ihan laidasta laitaan. :D

Kaveri teki mulle synttärikynnet kuosiin!
Yhtenä viikonloppuna oltiin Helsingissä yötä Grand Marina nimisessä hienossa hotellissa siskon kanssa! Ja viimeviikonloppuna (4.4) oltiin kauan odotetuissa hohtobileissä kaverin kanssa sekellä. Eli Huittisten seurahuoneella, sellanen paikallinen menomesta täälläpäin. :D
Vielä muutama kuva synttäripäivältä :)
Pakkohan munki oli sit kaivaa arskat esiin! :D Aurinko vast opettelee loistaan niinku mä ;)
Auringonkukansiemenet on oikeesti hyviä! Eikä ne oo vaan pelkästään jotain linnunruokaa. :D
Tätä viheliäistä kookosöljypurkkia yritin avata kolme fucking päivää! En vaan yksinkertasesti saanu sitä auki vaik kaikkeni kokeilin. Tää on syy miks tarvisin miehen mun talouteen! No onneks mun kaveri sit sai sen jollain ihmeen konstilla auki. :D Monet muutkin bloggaajat on tätä jo hehkuttanutkin mutta munkin on pakko tulla sanomaan teille pari sanaa tästä ihmelääkkeestä! Kookosöljystä oon kuullu puhuttavan niin paljon pelkkää hyvää, et pakkohan munkin oli sitä sit kokeilla. Se on oikeesti niin monikäyttönen et harva sitä edes tietää! En mäkään tienny, ennenku perehdyin siihen vähän tarkemmin. Se toimiikin nykyään mun päivän pelastajana. Itse käytän tätä lähinnä mun ihottumaan. Mutta >tästälinkistä voitte ottaa ideoita, mihin kaikkeen muuhunkin sitä voi käyttää! Otin tämän käyttöön jo kuukauden päivät sitten. Ostin tän purnukan ihan vaan Tokmannilta ja hinta oli siinä kympin paikkeilla. Mutta uskon että tätä löytää nykyään melkeempä mistä vaan, sellanen hittijuttu tää tällähetkellä nimittäin on.
Mulla on nyt testissä tällänen tuote. En oikeen oo ikinä uskonu mihinkään tälläsiin "humpuuki juttuihin" mut kun kerran ilmaseks sain ni ei kai kokeilemisessa mitään häviä. :D Tosiaan kyseessä on lisäravinne joka on puristettu tollaseen tabletin muotoon. Tabletit sisältävät 500mg kaktusta ja vihreää teetä. Näiden myyntilause on "Sieppaa jopa 28% rasvasta estäen sen imeytymisen" Eli tällänen tabletti pitäis ottaa 1-2 kertaa päivässä ruokailun yhteydessä. 
Iskä on aina sanonu musta et mun suu käy ku sakastin ovi ja et 90% meidän perheestä äänessä oon minä. :D Tää postauskin varmaan puhuu puolestaan, ku tekstiä tulee ihan kilometritolkulla. :D Mut hei pakko mun on jonnekki ajatuksia purkaa, ku ei jaksa vaan seinillekkään jutella. En oo tottunu tälläseen hiljaisuuteen ja yksinäisyyteen. :D
Vihdoin ja viimein se kortti taskussa! Mut voikin nykyään nähdä tälläsellä kapistukella liikkeellä ;)
Kännykänkuori riippuvuus xd Viime aikoina mun blogi on muutenki painottunu tosi paljo kaikkiin mun uusiin ostoksiin...

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus tää! :-) haha oon sanonu varmaan satakertaa aiemmin, mutta sanompa vielä kerran; oot oikeesti tositosi kaunis ! :)

    VastaaPoista
  2. Upee auto! Kelpais itellekki :D Mulla vaan joku perus kauppakassi...

    VastaaPoista
  3. Oot tosi kaunis ja hieno auto! :) sit vähä tyhmempi kysymys, mitä kulmakynää/väriä käytät? :D terveisin mustahiuksinen jolle kaikki kulmakynät on liian vaaleita tai punasävyisiä..

    VastaaPoista
  4. http://aliisansilmin2.blogspot.fi/2015/04/the-liebster-award.html

    sut on haastettu! ;)

    VastaaPoista