11.1.2015

Mä en haluu pahaa kellekkään vaan elää maailmaani, kourallinen ihmisii ympäril on mun taivaani.

Apua miten nopeesti aika kuluu mitä vanhemmaksi tulee, näin se vuosi vaan vierähti taas. 2014 vuosi oli oikeesti aika rankka ja täynnä koettelemuksia, niin henkisesti kuin fyysisesti. Vietin käytännössä koko vuoden eri laitoksissa. Mut välillä oli hyviäki hetkiä. Ja just ne hyvät hetket autto mua jaksamaan kaiken sen paskan yli. Vaikeuksien kautta voittoon siis! Ja hei, uusi vuosi ja uudet kujeet. ;) Vai miten se nyt meni. :D

Joulukin oli ja meni ja sen vietin ihan vaan perheen kanssa. Sain lahjoja paljon enemmän kuin olisin osannut odottaa! Uudenvuoden aaton vietin kavereiden kanssa radalla. x) Oltiin yhdellä metsästysmajalla juhlimassa, missä oli oikeestaan kaikki muutkin. Mä en tehnyt kuin yhden uudenvuoden lupauksen, ja yritän pitää siitä todellakin kiinni! Voi olla et yritykseks jää... Mut anyway se lupaus on siis sellanen, että opettelen säästämään rahaa. Mul on sellaset vibat et täst vuodest tulee ihan huikee! Tulee tapahtumaan niin paljo kaikkia kivoja asioita mm. saan oman asunnon, täytän 18 vuotta ja autokoulukin olis tarkotus alottaa pikapuoliin. Eli ajokortin saanti ja ehkä opiskelujen aloitus, mutta siitä lisää tuonnempana. :) Tallillekkin pitäis jaksaa raahautua, tekemistä riittää nyt siis enemmän ku laki sallii! Käytiin tässä yks päivä tsekkaamassa se Porin uus kauppakeskus nimeltä "Puuvilla", joka on muuten nykyään koko Satakunnan suurin kauppakeskus. Sieltä sitten löyty vaikka ja mitä. Sit torstaina käytiin Turussa katsomassa yks lätkämatsi! (Hifk vs TPS). Oon myös alottanut taas aktiivisen salilla käynnin, tarkotus ois päästä kesäkuntoon 2015! Ja nyt seuraavana laitan kuvat mun joululahjoista ja alennusmyyntien löydöistä. :) ps. Mun "tipaton Tammikuu" meni vituiks jo aikoja sit...

Ihanan tuoksunen hajuvesi jota olin toivonu lahjaks ja sain kun sainkin sen!
Kahvakuula jes! Nyt pääsee treenailemaan kotonakin.
Tossa purnukassa on hiustenpidennykset, mulla ei oo ikinä ollu tarvetta pidennyksille, mut mua on jo pitkään houkuttanu ostaa sellaset ja nyt sitten vihdoin ostin elämäni ensimmäiset hiustenpidennykset. 
Nyt mullakin on tollaset "sämpyläkengät" niinkuin mun kaveri niitä kutsuu haha :D
Tää paita näyttää aika juntilta täs kuvassa, mut on silti tosi kiva päällä!
Nää freddyt eli tutummin "peppuhousut" on ollu ehkä mun paras ostos pitkiin aikoihin! Ja täytyy myöntää et on ollu kovassa käytössä. :D Nää on tosi mukavat päällä ja muotoutuu kivasti jalkoihin. Oon ihan in love näihin!♥ Materialismionnellisuus on kyl parasta, haha. :) Malli: WR.UP LOW WAIST SKINNY Väri: Z48 Hinta: 79,90e

7 kommenttia:

  1. Hei. Tietkö yhtään mistä noi pinkit sähkötupakat on :3?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain ne joululahjaksi, joten ei oo kyllä mitään tietoa... :/ Mutta jostai netistä kuulemma tilattu. :D

      Poista
  2. Kun sanoit noin "nyt pääsee treenailemaan kotonakin" niin asutko siis taas kotona vai laitoksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoksessa asun, mutta kutsun tätä mun toiseksi kodiksi. :) Sana "laitos" on mun mielestä liian julma näin hyvälle paikalle. Ja onhan tämä mun koti nyt vielä sen aikaa, kunnes sen oman asunnon saan.

      Poista
  3. Luin just sun blogin alusta loppuun, ei malttanu lopettaa kesken:D jatka bloggailua samaan malliin, sait uuden lukijan:))

    VastaaPoista