1.11.2014

Kasvatan mun siipiä, koska korkeella ei pikkulinnut piipitä

Oon tylsä ihminen enkä keksiny mitään kivaa tänne halloweenin kunniaks, joten toivotan siks perinteisesti vaan että Happy Halloween! Mä en tehny tänään halloweenina _mitään_ erikoista. Lahnasin vaa paskaks ja kattelin Wlaking Deadii koko päivän. Kävin keskiviikkona Porissa leffassa kattomassa sen uuden Annabelle kauhuleffan. En vieläkään tiiä miten pystyin ja miks suostuin mennä kattomaan sen, koska kaikki ketkä mua vähääkään tuntee, niin tietää millanen jänishousu oon kauhuleffojen suhteen! :D Kai mussa sit piilee jotain yllytyshullunkin piirteitä xd Syysloma oli ja meni ja mun syysloman highlightit oli varmaankin lukiopippalot (kyllä ne jokavuotiset heh) ja se että pääsin taas käymään Helsingissä pitkästä aikaa :) Taino pitkästä ja pitkästä...  kai tää tuntu vaan pitkältä ajalta kun normaalisti oon tottunu ramppaamaan siellä lähes viikottain :D Ja aiheesta kukkaruukkuun. Kyllästyin tohon mun pidemmän malliseen sivusiiliin jo näinkin nopeasti, joten tartuin hiusten leikkuriin ja leikkasin sen sitten ite ihan lyhyeksi x) Nyt ei muuta, adios amigos!

#sidecut
rock n roll xD
neule 20e peplum 13e H&M
 Ainiin! Melkeen unohdin kertoa, oon alkanu venyttämään mun toista korvaa. Se on vielä aika pikkunen lilliputti 6mm, mut hiljaa hyvä tulee :3
 jtn krääsää tigeristä
meikkipeili 2e ja harja 2e

5 kommenttia:

  1. Miten isoks kelasit venyttää? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeen tiiä viel :D En mitenkään liian isoks kuitenkaa...
      joku 14-16 ois ihan kiva :)

      Poista
    2. Siin on vaan se ongelmana, että yli 10mm ei välttämättä enää palaudu, tai ainakaan siitä isommat :/ Ja sitten se iho jää siitä reiän kohdalta roikkumaan eikä siinä enää voi käyttää normikorviksia, koska ne tippuu :D Ite en ainakaan tästä kympistä isommaks enää venytä, koska tiedän kuitenki, etten enää 5 vuoden päästä haluu näitä venytyksiä :D

      Poista
    3. Nojoo tottahan tuokin, mulle on sanottu et 10 viel palautuu takas mut riippuu varmaan ihmisestä aika paljon :D

      Poista
  2. Wau ompa sulla ihanat hiukset ;o Ja muutenkin tosi kiva tyyli :) Tommosen kukkapeplumin tahtoisin omaanki vaatekaappiin ^^

    VastaaPoista