17.10.2014

"Whoever said money doesn't buy happiness didn't know where to shop"

Laukkuja ja kenkiä ei ikinä voi olla liikaa. Niin se vaa menee. Mä oon aina tienny sen että mulla on jonkinlainen shoppailumania, mut nyt tää menee ehkä jo vähän yli. Tilasin Jeans.fi sivulta 3 paria kenkiä! Silloin kun mulla on rahaa ja eteen sattuu tulemaan hienot kengät, ne on pakko saada. Mutta totuus on silti se että mun ois oikeesti pikkuhiljaa aika alkaa opetella rahankäyttöä. Niinkuin iskäkin mulle usein sanoo, niin mulla todellakin menee raha läpi sormien. Uskon silti etten ole ainoa tän ongelman kanssa, koska me naiset tupataan välillä olemaan vähän tälläsiä ajattelemattomia hönttejä... :) Nyt tuntuu muuten et oon saanu taas tän mun postaustahdin jotenki kondikseen!

3 kommenttia:

  1. emmä kestä, niin ihania kaikki noista! :)

    VastaaPoista
  2. oon lukenu sun blogia aika paljon ja oon monesti miettinyt että miten sulla on varaa tuohon kaikkeen (vaatteisiin, yms.)

    VastaaPoista