11.8.2014

We should love, not fall in love, because everything that falls, gets broken.

Onpa siitä taas aikaa kun oon viimeks päivitelly tänne blogin puolelle mitään :o Mutta mulla on ollu hirveesti kiireitä ja melkeen jokapäivälle jotain menoa ja ohjelmaa tässä lomalla. Ollaan käyty taas Helsingissä pariin otteeseen ja  yhden viikon olin mansikkamaalla kesätöissä. Se duuni oli aika rankkaa, mut sain mä siitä kuitenkin sentään jokusen pennosen. Raha kun ei kasva puussa... Sit olin mökillä pari päivää porukoitten kanssa, vaikka mä en oikeesti tykkää melkeen yhtään mökkeilystä, mutta kyllähän sitä sietää kun kyseessä oli tälläkertaa suhteellisen moderni mökki!


Sit meijän täti oli meillä kylässä ja hän oli tullu tänne tosiaan Ruotsista asti :) Viikonloput oon ollu viihteellä ja hillunu millon missäkin, tai sitten vaan ollaan ajeltu (eli kiesitetty, niinkuin täälläpäin sanotaan :D) kavereitten kanssa. Karmarock tapahtumassakin tuli pyörähdettyä yhtenä viikonloppuna. Sitten olin 19.7 yhdissä häissä kuvaajana. Mulle soitti jo pari kuukautta sitten niistä häistä täysin entuudestaan tuntematon nainen, ja kysyi jos millään pääsisin heidän häihinsä kuvaajaksi. Otin keikan vastaan ja sain ihan hyvän taskurahan + se päivä oli muutenkin kaikinpuolin tosi ihana ja antoisa. Häissä on aina vaan niin kivaa :) Niitä virallisia hääkuvia joita räpsittiin hääparista ennen vihkimis tilaisuuden alkua, en ole vielä saanut itselleni, joten tänne tulee nyt aika vähän materiaalia niistä häistä.



Sitten sellanen asia että en ole enään käytännössä laitoksessa ollenkaan. Vaikka n. puolvuotta jaksoin jauhaa etten halua kotiin takasin, niin kyllä mä sen tässä ajankuluessa oon tajunnut että koti on kuitenkin se paras paikka vielä tässä vaiheessa. Vaikka mulla vielä tuleekin erimielisyyksiä vanhempien kanssa suhteellisen usein, niin ollaan me saatu välejä silti toosi paljon paremmiksi. Ja vastoinkäymiset on osa elämää, niiltä ei voi välttyä. Mutta asiasta toiseen, meijän yksi kissa sai pentuja pari viikkoa sitten :) Koulutkin tosiaan alkoi viimeviikolla, ja tavallaan oli taas ihan kivaa palata takas lukioon, että saa sellaisen tietyn rytmin ja rutiinin elämään.

pennut 2 viikon ikäisinä
ja 3 viikon ikäisinä

10 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! ♥ ääk!♥♥♥ mä haluun 1 kisu mirrin ♥♥♥ ihastuin tohon pullempaan josta jotenkin tuli mieleen karvinen x) toi musta,valko oranssi mä niin haluun sen ♥♥

    VastaaPoista
  2. Sulla on niin ihnat hiukset :) Noi kissanpennut on todella suloisia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos paljon :) ja juu onhan ne :3

      Poista
  3. Hyviä kuvia & ihania kissoja :3 Meilläki kissa poiki tässä just 9.päivä :)

    VastaaPoista
  4. upeita otoksia!

    VastaaPoista