9.4.2014

Hevosmessut 2014

Lähdettiin perjantaina kaverin kanssa tampereelle junalla ja mentiin yöksi mun mummilaan. Lauantaina lähdettiinkin sitten Hevosmessuille! Olin siellä jo viimevuonna ja tykkäsin kovasti, joten pitihän sinne tänävuonnakin päästä. Ei ne eronneet viimevuoden messuista juuri ollenkaan, ihmisiä oli taas paljon ja ohjelmaa sekä myytävää riitti! Ostin sieltä tollasen Pikeurin tikkitakin, ja sain jo valmiiksi alennetusta hinnasta tingittyä sen 50 euroon! :) Tapasin siellä myös yhden mun vanhan luokka kaverin Ypäjältä ja vaihdettiin siinä sitten kuulumiset ym. Tuli taas ihan järjetön ikävä hevosen selkään, ja oon tässä vaikka kuinka kauan yrittänyt katsella mulle jotain vuokraheppaa, mutta mistään ei oikeen tunnu löytyvän.. tunneille en jaksaisi mennä kun tuntuu että siellä aina vaan kerrataan niitä samoja asioita uudelleen. En teidä mitä pitäis tehä, mutta toivon todella että pääsen pian ratsastamaan! 

6 kommenttia:

  1. Porissahan vuokrahevosia on vaikka pilvinpimein!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Porissa ei vuokrahevosia kyllä juurikaan ole ellei ole suhteita ja niiden kautta löydä :D itse etsin joskus vuokrista vuoden ennenkuin löytyi ja sekin löytyi kaverin kautta.. mutta tsemppiä etsintään!:)

      Poista
    2. mä en ole löytänyt mistään vaikka ht:netinkin olen moneen kertaan kolunnut läpi :/

      Poista
    3. Anonyymi, nimenomaa puskaradion kautta kaikki tulee. Ilmotuksista on harvemmin hyotyy :)

      Poista
  2. Ootko koittanu laittaa ilmotusta minnekkään? :) Tai ettii porin lähialueita jonne pääsee skopalla? Tai muualta kuin ht netistä? :) Kyllä sä vielä löydät!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olen laittanut joskus ilmoituksiakin, mutta ilman mitään tulosta :/ ja kaikkaialta olen yrittänyt etsiä, mutta ei auta muu kuin jatkaa etsintää :D

      Poista