10.4.2014

En suostu koskaan vaan yrittämään, vaan pystyn aina itseni ylittämään.

Kaikkea on taas ehtinyt tapahtua, viimeviikon keskiviikkona meillä loppui koeviikko ja samana päivänä lähdettiin äitin kanssa Helsinkiin asioille. Käytiin mm. ostamassa mulle ens jakson lukiokirjat, käytiin moikkaamassa mummoa ja sitten mentiin vielä vantaan Ikeaan. Ikea on mulle kuin maanpäällinen taivas :D No ei nyt sentään, mutta oon aina rakastanu sitä paikkaa ja sinne on melkeen mahdotonta mennä niin ettei sieltä tarttuis mitään mukaan! Oon ollu tässä myös kipeenä, nimittäin oksennustaudissa hyi, en vihaa mitään muuta niin paljon kun sitä! Ja nyt tulevana lauantaina mennään kaverin kanssa Lallikselle Uniikin ja Spektin keikalle! Ja vaihdoin muuten vähän aikaa sitten mun bloggerin käyttäjänimeksi saman mikä mulla on muuallakin somessa eli wenlamaria. :) 

 Aurinkoiset aamut
 Askartelin aikani kuluksi pari taulua, ja noi kuvat tulostin netistä :) 
Ja nyt tulee siis ne Ikean ostokset:
ja loppuun vielä pari kuvaa musta viimepäiviltä :)

11 kommenttia:

  1. miten teit noi taulut tai siis liimasitko noi kuvat ensiksi jollekin taustapaperille? on meinaan tosi kivan näköinen! :) sain itsekin pienen inspiraation tehdä tuon tyyppisen mulle tärkeistä ihmisistä ja asioista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu mulla oli ensin sellanen tausta kartonki ja sit liimasin noi kuvat siihen sellasilla valokuva tarroilla :)

      Poista
  2. Ooi :) Kivoi ostoksii ;) Ja kauniis! <3

    VastaaPoista
  3. En tiedä luetko jo mutta suosittelen käydä kattomas mingomaloi.blogspot.fi blogia. Hänen postaukset on piristäviä ja voimaa antavia. Kun itelläni on ollut fiilikset maassa niin oon oikeesti saanu paremman fiiliksen kun olen lukenut. Varsinkin kaikki vähän syvällisemmät postaukset niin ne varsinkin. Blogi ei siis ole minun enkä tunne Inaa itse mutta ihan suosittelen vaan. Voimia sinulle

    VastaaPoista
  4. Siis mingomaloni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu kyllä olen ollut kyseisessä blogissa lukijana jo pitkään :) Ina tekee tosi iloisia ja piristäviä postauksia ja muutenkin on tosi valoisa persoona ja optimistisen oloinen tyyppi :)

      Poista
  5. Hieno blogi :) Mistä hait noi kuvat tai mitä hakusanaa käytit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) Ja käytin tosi paljon kaikkia eri hakusanoja, apua en kyllä yhtään muista enään että millä kaikilla kokeilin hakea :O mutta lähinnä englannin kielellä kannattaa hakea niin löytää paremmin :).

      Poista
  6. Mistä/millä haualla.. hait noi kuvat tohon tauluun :))))))))))

    VastaaPoista