28.7.2013

2 viikkoa lomaa jäljellä

Huh kun tää kesäloma on menny nopeesti! Keskiviikkona oltiin Yyterissä ja torstaina Powerparkissa, en oo ikinä ennen käyny powerparkissa ja sehän on äänestetty suomen parhaaksi huvipuistoksi. Mut mun mielestä se oli aika samaa luokkaa kun lintsi tai särkkis. Mut powerparkissa Kobra oli ihan mahtava laite! Perjantaina olin taas ratsastamassa Sepellä. Juuri kun saavuin tallille niin tuli hirveä rankkasade... odoteltiin että sade vähän laantuisi ja siivoiltiin karsinoita sillävälin. Oltiin varustettu hepat valmiiksi. Ja kun vihdoin sade loppui niin lähdettiin kentälle. Mentiin kaikkia koulujuttuja. Mun mielestä meillä meni kivasti, ainakin huomattavasti paremmin verrattuna viimekertaan. Mulla on notko selkä ja sen huomaattekin varmaan noista ratsastuskuvista. Se kannustaa hevosta menemään eteenpäin, joten jos haluaa saada hevosen rauhalliseksi niin mun pitäs yrittää suoristaa toi notko selkä.. ja ratsastuksessahan istuinluut ja häntäluu kuuluis olla sun alla, joten mun pitää alkaa kiinnittään tohon huomiota, vaikka en sitä edes itse huomaa. Notkolle selälleni en vaan voi mitään. :D Sepe ei oo mikään automaatti vaan aika kuumakalle ja se menee mielellään kaulapystyssä tuhatta ja sataa, mutta kun itse osaa rentoutua siellä selässä niin sekin rupee jo vähän rauhottumaan ja rupee hakemaan muotoa.


30 kommenttia:

  1. Oot ihan hurjan kaunis! :) ja mahtava blogi! Kauanko oot ratsastanu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos :) Se lukee tuolla mun esittelyssä ;)

      Poista
  2. Voisitko joskus tehdä videokoosteen ratsastuksesta ? Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joskus tehnyt jo mutta voin toki :) ja kiios :D

      Poista
  3. Tosi kivoi kuvii:D mut aikapaljo porukkaa tuol yyteris näytti olevan, ku sillon ku mä olin siel, ni siel oli vaa muutamii tyyppei :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti :D jajoo siel oli aika paljo porukkaa

      Poista
  4. Ootko kuvannu ikinä myday videota? :)
    Voisitko kuvata ypäjältä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon kuvannu :) kannattaa kelata pari postausta alemmas niin heti tulee jo yksi myday vastaan. Ja voin kuvata jos saan siellä kuvata ja jos aika riittää ym. :)

      Poista
  5. sullon upeet hiukset! tosi hyvälaatusia ja mielenkiintosia kuvia ja liityn lukijaks :3! kävin muuten powerparkissa viimekesänä ja noissa kuvissa näyttää ihanemmalta paikalta kun muistelin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jotenkin tosi hauskan piristävä kommentti! :) hehe ja kiitos vielä (:

      Poista
  6. oot tosi kaunis ja varmasti ihana ihminen mutenkin ! :)
    rakastan sun blogia ja käyn joka päivä kattomassa onko tullu uus postaus :)
    onko toi uimaallas teijän? kiitti kivoista postauksista !
    -belieber

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oij hauska kommentti hehe! :) juu on se meijän :) kotona sisäuima-allas

      Poista
  7. Ihania kuvia! <3 Ooot ihan uskottoman kaunis teini tyttö ;)! Ihan mahtava ja ihana blogi! Varmaanki mun lempiblogi ja oot melkeinpä mun lempibloggaaja! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vooi birgitta kiitos ihana kommentti <3 :)

      Poista
  8. Oot ihan sairaan nätti <3 ja rakastan sun blogii (: miten hoidat sun hiuksii? Tää blogi on mun yksi lempi blogeista <3!! Älä välitä haukkujista ne on vaan kateellisii (: oot tosi ihanan ja mukavan olonen ihminen <3 kaikkea hyvää sulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi niin ihana kommentti kiitos kun piristit päivääni (: suoristan mun hiukset aika usein ja pesen Frank Provostin shampoolla melkein päivittäin.
      Sitten suihkutan niihin Schwarzkopffin Gliss hoitoainetta :)

      Poista
  9. Onks tuo pien siu sisko?:3 minkä ikäne hää on? Jos se nyt on siu systeri, oot varmaa ihanin sisko ;DD Mut joo, ihana blogi, love ya:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu on mun pikkusisko ja se on 2 v. :) heh kiitos! :3 :)

      Poista
  10. Voitko esitellä blogissa ne sun kaikki uudet ratsastuskamppeet ? :) Kuulin jostain että ostit jopa 600 e edestä :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no johan sitä on nopeesti tultu kommaamaan kun faceen ton päivityksen kirjotin pari minuuttia sitten... :P jajoo huomenna ajattelin postata :)

      Poista
    2. Jes !:) Ostospostaukset on niin kivoja ! :)

      Poista
    3. Millon postaaaaaat?? :)) en jaks venaa.

      Poista
  11. oliks toi snapple hyvää?

    VastaaPoista
  12. Ekaa kertaa luin tätä sun blogia ja tykkäsin tosi paljon! Ihania kuvia ja tekstiä ja ulkoasukin ihan mahtava!:)

    VastaaPoista
  13. http://ellinooraholmstrom.blogspot.fi/
    Sulle haastetta

    VastaaPoista
  14. Kiva postaus! ^

    http://emmasaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Mäki olin ekaa kertaa powerparkis :) Huippupaikka, ja söin kans tollast puuhanalle jäde :P Njam! Kiva postaus(:

    VastaaPoista