3.3.2013

Let it snow

Maaliskuu on se paras kuu ja paras se on monestakin syystä! Ensinnäkin Justin Bieberillä on tänään 19v. synttärit ja toiseksi mulla on syndet 19 päivä, eli parin viikon päästä tulee täyteen 16 vuotta. Oon siis horoskoopiltani kalat niinkun on Justinkin haha. :)♥


Käytiin eilen kaverin kanssa taas elokuvissa kattomassa "Lumoava kirous" niminen elokuva. Se muistuttaa Twilightia ja Nälkäpeliä, tosin tuo Lumoava kirous elokuva vaati paljon enemmän keskittymistä jotta sen ymmärsi. Silti näkemisen arvoinen! Vaikkakin vähän turhan överiksi vedetty joissain kohdin. Huomaa että ollaan Finnkinon kanta-asiakkaita, kun saatiin tollanen nivaska alennuskuponkeja sinne! :D Leffan aikana mun fantapullo oli vuotanu mun laukkuun ja kamera oli sitten ihan fantassa, no ei siinä vielä mittän, mutta se kamera saattaa olla nyt entinen. Mitä luultavammin siinä on nyt kosteusvaurio, koska ei mene enään päälle. Kaikkeni oon yrittäny. Akku luultavasti menny johonki oikariin tai jotain, eli viedään se tässä jonain päivänä korjaukseen ja en tie kuinka monta viikkoo siihen menee aikaa... Tässä muutama kuva tältä päivältä. En mä oikeesti lyhyt hihasessa talvella pihalla kulkis, vaikka sekasin oonkin, niin en sentään ihan niin sekasin kuitenkaan. :D Sen aikaa vaan että napattiin nuo kuvat. 

3 kommenttia:

  1. venla oot nätti ! ja oot tosi ruskee :)

    VastaaPoista
  2. voi eiii toi kamera :d toivottavasti saat korjattuu pian!

    VastaaPoista
  3. Sä oot niin hurjan nätti! :)

    VastaaPoista