4.1.2013

Studio Elite!

Olen n. 3 kuukautta jo ollut ihan hiirenhiljaa täällä blogin puolella siitä että pääsin Studio Eliteen lokakuun alussa! Sain Eliteltä myönteisen vastauksen 7.10 Ja Koekuvaukset minulla oli 9.10 Helsingissä Studio Elitellä. Sieltä sitten pääsin eteenpäin ja sain seuraavan kuvaus ajan mallikansiota varten. Seuraavat kuvaukset oli sitten 30.10. Nyt sitten lähden metsästelemään mallitoimistoja johon voisin hakea tuolla kansiollani. Clamos studioon oon kyllä ollu jo yhteydessä, joten katotaan miten homma etenee. :) Laitan vaan osan koska kuvia oli n 500 kpl! :D

9 kommenttia:

  1. Pikkasenko oot KAUNIS! :O


    www.suukkopolle.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mulla on monta kaveria jotka on käyny tuolla Elitessä kuvauksissa. :D

    VastaaPoista
  3. oot ihan törkeen kaunis !!!!:)

    VastaaPoista
  4. Ihan älyttömän kaunis! toi juhla asu tai toi hommeli nii oot siinä tosi kaunis ja tos nyrkkeily hommas!♥;3

    VastaaPoista
  5. oot tosi kaunis :) haluutko liittyy mun blogin lukijaksi ?
    http://juststaaaystrong.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihan älyttömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  7. Sulla on tosi omalaatuset kasvot mutta kauniit <3

    VastaaPoista