5.1.2013

Otsikko on se vaikein osuus.

160 lukiaa
40,000 sivunkatselua
kiitos!♥


Olin tänään tallilla, ja Leo meni tooosi hienosti! Harmi ettei kukaan ollut taaskaan kuvaamassa... Oli kyllä hirvee usva, mutta siellä oli just tosi siistii ratsastaa! Tuli mieleen ihan joku aaveratsastaja juttu :D Menin ihan vaan pellolla, kun en jaksanut lähteä kentälle asti.

Tiitu siis lähti tiistaina sijoitukseen toiselle tallille vähän pidemmälle. En tiedä lopetanko nyt sitten sen liikutuksen, ei matka kuitenkaan mikään ihan mahdoton ole. Mutta tällä hetkellä mulla on kuitenkin Leo jota voin liikuttaa ja se on paljon lähempänä. Tietty jää ikävä Tiitua kun sitä liikutin yli vuoden ja koimme yhdessä paljon kaikkea kivaa, kiitos noista hetkistä kuuluu Tiitulle! Tiitu omasi joskus erittäinkin hankalan luonteen, mutta löysin silti sen kovan kuoren alta sen suloisen puolen johon rakastuin. Rakastin Tiitussa nimenomaan niitä haasteita. Mutta joskus on vaan osattava päästää irti. Vaikka se tekeekin kipeää.

Sitten hyviä ja huonoja uutsia. Eli huonot uutiset on ne etten pääsekkään maanantaina tutustumaan Ypäjän Hevosopistolle, vaikka oisin sinne halunnut... Mutta hyvät uutiset tulee tässä, eli en pääse sinne siksi koska lähdetään Gran Canarialle! Tää tuli mulle ihan yllätyksenä, kun iskä oli ottanut äkkilähdön sinne. :D En tiedä postaanko enää ennen sitä matkaa, mutta perjantaina on siis vielä kaverin synttäripartyt. :)

Olin Helsingissä 3 päivää kavereiden kanssa, ja ostin noi kengät sieltä. :) 50e

1 kommentti:

  1. Joo lisää vaan tällasia! Kivat kengät. (:

    Mun ei varmaan tarvii tehä sitä banneria? :Dd

    VastaaPoista