6.12.2011

we're beautiful like diamonds in the sky

Päivä1:
Vuokrasin tänään Nupen (sternschnuppe) omaan käyttööni, koska meidän oli pakko treenata sen kanssa ensiviikon tulevia estekisoja. Ratsastin tänään tosiaan siis itsenäisesti. Nuppe on sellainen iso ja osaava 170cm pv tamma. Sen taso on : re130cm ja koVaB. Tänään hypättiin sitten sellasia matalia n. 50cm esteitä ratana. Nuppe hyppäsi esteet tapansa mukaan täydellisesti ja kuten aina, suurella ilmavaralla. :D Laukkaa se ei välillä viitsinyt nostaa, mutta Nuppe kääntyi jälleen äärettömän hyvin.

Päivä2: 
Tänään oli sitten Liitokaviossa ne esteratsastus kisatAluksi laitettiin hevoset kuntoon ja sitten pikapuoliin lähdettiin verryttelemään kentälle. Kisat pidettiin tallin vanhalla kentällä, koska se oli paremmassa kunnossa. Osallistuin 50cm luokkaan,  Nuppe oli aika eteenpäin pyrkivä, mutta se oli vaan hyvä asia. Kun saavuimme palkintojen jakoon, olin yllättynyt kun olin tullut ensimmäiseksi! Eli siis voitin! Puhtaalla radalla eli ja aikakin oli loistava! Uusi iso palkintoruusuke komeilee nyt mun seinällä. Olin kyllä niin tyytyväinen Nuppeen

Päivä3 :
Tänään olikin taas tunti Liitokaviossa. Aloitemme tunnin samalla tavalla kun aina ennenkin, eli alkukäynnit ja ravit yms. Sitten menimme matalia esteitä rauhallisessa ravissa. Sitten teimme saman laukassa. Nuppe meni tänään ensimmäistä kertaa ilman ns. "piuhoja" jotka olisi vähän estänyt sitä menemästä niin ihan niin vauhdikkaasti. Niimpä tänään Nuppe tietenkin halusi päästä jouksemaan ilman niitä ja siksipä se olikin todella reipas tunnilla ja mun piti siksi pidättää normaalia enemmän. Mutta on tuo Nuppe silti vaan niin kiva tapaus! 

minä ja Nuppe